Logo
Logo
Logo

Controleer of jouw auto in aanmerking komt voor de kwaliteitsupdate

Kwaliteitsverbeterings- en terugroepacties hebben betrekking op de werking en veiligheid van jouw auto. Is jouw Citroën C3 (tweede generatie) of DS 3 (eerste generatie) betrokken bij de Takata-terugroepactie? Neem dan zo snel mogelijk contact op met Nefkens. De werkzaamheden die onder deze acties vallen, worden volledig kosteloos uitgevoerd.

Als erkende dealer van Citroën en DS Automobiles helpen wij je graag om snel en veilig actie te ondernemen. Volg onderstaande stappen:

Stap 1 Controleer of jouw voertuig betrokken is bij de Takata kwaliteitsupdate

Afhankelijk van jouw merk dien je de officiële website van Citroën of DS Automobiles te gebruiken om te controleren of jouw voertuig onder de terugroepactie valt. Hiervoor heb je jouw chassisnummer (VIN) nodig.

Stap 2 Is jouw auto betrokken bij de kwaliteitsupdate?

Indien uit de controle blijkt dat jouw Citroën of DS betrokken is, dan dien je zo spoedig mogelijk een werkplaatsafspraak te maken.

  • Ga naar de werkplaatsplanner van Nefkens
  • Kies bij "Reparatie" voor: “Terugroepactie Airbag Takata”
  • Wij zorgen kosteloos voor vervanging van de airbag, zodat je weer veilig de weg op kunt.

Plan direct een werkplaatsafspraak bij Nefkens

Hulp of vragen? Wij staan voor je klaar

Voor inhoudelijke vragen over de terugroepactie kun je van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur contact opnemen met:

Citroën Nederland klantenservice

Telefoonnummer: 0800-2487636

DS Automobiles Nederland klantenservice

Telefoonnummer: 0800-1955

Heb je toch aanvullende vragen of lukt het niet om een afspraak te maken? Dan kun je contact opnemen met ons via een speciaal formulier: