Update 24 februari 2021

Onze maatregelen tijdens deze periode

U vertrouwt op ons voor uw mobiliteit. Zeker in deze periode realiseren we ons hoe belangrijk het is dat wij uw mobiliteit kunnen garanderen.

Vanwege de lockdown willen we u graag informeren over onze dienstverlening en voorzorgsmaatregelen:

  • Onze werkplaatsen blijven geopend voor o.a. APK, onderhoud, reparatie en schadeherstel. Als u al een afspraak had gemaakt, dan gaat die gewoon door.
  • Onze showrooms zijn geopend op afspraak. Neem contact met ons op als u onze showroom wilt bezoeken.

In deze tijd begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat Nefkens Peugeot alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. We houden gepaste afstand, nemen alle mogelijke hygiënemaatregelen en dragen een mondkapje.

Verkoopteam goed op afstand bereikbaar

We begrijpen het als u niet naar onze vestiging kunt of wilt komen. Goed nieuws: we zijn u ook graag op afstand van dienst. Onze verkoopadviseurs zijn online bereikbaar en willen u met plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto.

Ons volledig aanbod nieuwe auto’s en occasions vindt u op deze website. U kunt makkelijk contact met ons opnemen via de buttons bij de voorraadauto’s. Heeft u vragen over een bepaalde auto, dan kunt onder meer een videogesprek met onze showroom aanvragen. We laten u graag de details van de auto van uw keuze zien.

Ook vindt u onze contactgegevens hier op een rijtje. Verder kunt u gebruikmaken van de chatfunctie op deze website; die vindt u op de autovoorraad-pagina's in de rechterhoek beneden in de balk ‘Start een chat’.

In online showroom kijken

Onze bereikbaarheid op afstand

Wij volgen richtlijnen RIVM

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder meer in dat we alle maatregelen nemen om 1,5 meter afstand te bewaren, onderling en met u. Ook dragen wij zo veel mogelijk een beschermend mondmasker. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor hygiëneprocedures. Wij wassen geregeld onze handen, maken gebruik van plastic handschoenen en zorgen ervoor dat onder meer balies, pinapparaten, deurklinken en toiletten veelvuldig worden schoongemaakt.

Ook als we aan uw auto werken, nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur-, stoel- en pookhoezen en desinfecterende middelen.

Om de gewenste onderling afstand te bewaren, verzoeken we u - indien mogelijk - onze vestiging alleen te bezoeken.

We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers met gezondheidsklachten thuisblijven. Op deze wijze blijven we in staat u onze vertrouwde service te leveren.

Werkplaats beschikbaar voor reparatie, onderhoud en bandenwissel

Onze werkplaatsen zijn tijdens deze periode volledig in bedrijf. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud professioneel uit te voeren.

Als we aan uw auto werken, nemen we alle mogelijke hygiënemaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en gebruiken desinfecterende middelen.

Via onderstaande knop maakt u makkelijk en direct een afspraak voor bijvoorbeeld APK, een onderhoudsbeurt of een aircocheck.


Werkplaatsafspraak maken


Hygiënemaatregelen in de werkplaats
Hygiënemaatregelen in de werkplaats
Bandenwissel
Bandenwissel

Mondkapje? Heel graag!

Vanaf 1 december 2020 is het verplicht (voor personen vanaf 13 jaar) om een mondkapje te dragen in openbare ruimtes. Onze medewerkers dragen tijdens hun werk een mondmasker als ze niet op hun eigen werkplek zitten. Uiteraard gebruiken we mondkapjes naast het respecteren van anderhalve meter afstand en grondige hygiënemaatregelen.

We willen u vriendelijk verzoeken ook een mondkapje te dragen als u onze vestiging bezoekt. Alvast hartelijk dank hiervoor!

Nefkens Peugeot advies mondmasker

Hoe gaat de aflevering van de door u aangeschafte auto in z'n werk?

Heeft u een nieuwe Peugeot besteld of een auto uit onze voorraad gekocht? Bedankt dat u voor Nefkens heeft gekozen!

We willen uw auto graag op gepaste wijze aan u presenteren.

  • De aflevering kan tijdelijk niet in onze showroom plaatsvinden, omdat deze helaas t/m 9 februari 2021 gesloten is. We nemen contact met u op om te kijken of we de auto aan huis aan u kunnen afleveren.
  • Met plezier presenteren we de belangrijkste eigenschappen van de auto en beantwoorden uw vragen hierover. Uiteraard helpen we u graag met bijvoorbeeld het koppelen van uw telefoon. Dit doen we op gepaste wijze: door afstand te houden en niet met u in de auto te gaan zitten.
  • Heeft u een leaseauto of bedrijfswagen aangeschaft? We nemen contact met u op over de opties om u uw nieuwe auto over te dragen.

Onze vestigingen

Peugeot 3008 SUV in het bos

Veelgestelde vragen

  • Welke openingstijden hanteren jullie?
  • Kunnen jullie mijn nieuwe auto ook thuis afleveren?
  • Kan ik (op korte termijn) in jullie werkplaats terecht?

Deze en andere vragen worden op het moment veel gesteld. Hieronder een overzicht met de meest gestelde vragen en antwoorden.

Heeft u een andere vraag of speciale wensen? Laat het ons weten en wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk te helpen.

Neem contact met ons op

AANKOOP VAN EEN AUTO

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en wijzigingen in deze periode?

Close

Nieuws en wijzigingen communiceren we via de sectie 'Nieuws' op deze website.

Verder kunt u nieuws volgen via onze sociale kanalen: Facebook, Instagram en Linkedin.

Naar sectie nieuws

Kan ik de showroom bezoeken?

Close

Ja, u bent van harte welkom!

Onze showrooms zijn op afspraak geopend. Volgens de richtlijnen van de overheid dient een afspraak minimaal 4 uur op voorhand gemaakt te worden.

Neem contact met ons op voor showroombezoek

Ja, dit is mogelijk vanuit huis. We brengen de auto van uw keuze graag langs.

We willen graag aanstippen dat we extra maatregelen hierbij in acht nemen;

  • De documenten die nodig zijn (rijbewijs, proefritformulier) worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De auto wordt gedesinfecteerd voorafgaand aan de proefrit.
  • We desinfecteren de autosleutel voor en na de proefrit.
  • De verkoopadviseur kan niet met u meerijden tijdens de proefrit.
  • Verstrekken van uitleg over de auto doen we buiten de auto en op gepaste afstand.

Naar de online showroom

Ik wil mijn auto inruilen of verkopen aan jullie. Kan ik deze laten taxeren?

Close

Ja, dat is mogelijk. We vragen u een aantal duidelijke foto's te nemen. Op basis daarvan kunnen we u snel een passend inruilvoorstel of bod doen.

Vraag een taxatie aan

Onze showrooms zijn helaas t/m 9 februari 2021 gesloten.

We nemen contact met u op om te kijken of we uw auto aan huis kunnen afleveren.

Uiteraard zijn er andere mogelijkheden; we kunnen de auto bijvoorbeeld bij u thuis langsbrengen.

Kunt of wilt u niet naar onze showroom komen, neem dan contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden.

Neem contact met ons op

ONDERHOUD & REPARATIE

Close

Kan ik op korte termijn in jullie werkplaats terecht?

Close

Onze werkplaatsen zijn geopend. Hier (vestigingsdetails) vindt u onze openingstijden per vestiging.

U kunt terecht voor onderhoud, reparatie, APK en schadeherstel. We hebben veel ruimte in onze werkplaatsagenda en kunnen u snel helpen.

In onze online afspraakplanner kunt u direct onze beschikbaarheid zien en een afspraak maken:

Afspraakplanner

Ik heb gehoord dat er een kwaliteitsverbeteringsactie (terugroepactie) voor mijn auto geldt. Moet ik een afspraak maken?

Close

Ja, dit is zeer aan te bevelen. Zeker als het om een veiligheidsactie gaat. 

Maak direct uw afspraak

Ik ben te laat ben voor het fabrieksvoorgeschreven onderhoud. Verlies ik dan mijn fabrieksgarantie?

Close

Als u door deze bijzondere omstandigheden niet in de gelegenheid bent om het door de fabriek voorgeschreven onderhoud te laten uitvoeren, geldt een extra tolerantie van 3 maanden OF 3000 kilometer (wat als eerste voorkomt). 

Dit geldt echter niet voor APK. Hiervoor blijft de APK-datum van het RDW geldig.

Maak uw afspraak voor APK of fabrieksvoorgeschreven onderhoud

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie bij onderhoud of reparatie?

Close
  • Uw autosleutel wordt gedesinfecteerd voor en na gebruik in de werkplaats of opgeborgen in een afsluitbaar plastic zakje.
  • Uw auto wordt in de werkplaats voorzien van beschermende materialen, zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.
  • We nemen niet plaats bij u in de auto.
  • Onze medewerkers pauzeren in kleine groepen en houden gepaste afstand van elkaar.
  • We verzoeken u zo veel mogelijk alleen naar onze vestiging te komen.
  • We vragen u om digitaal te betalen indien mogelijk.

Kan ik wachten tijdens werkzaamheden aan mijn auto?

Close

Indien mogelijk verzoeken we u vriendelijk buiten onze vestiging te wachten. We begrijpen dat dit echter niet altijd mogelijk is. U kunt dan in onze vestiging terecht. We vragen u om zo veel mogelijk alleen te komen, een mondmasker te dragen en de vereiste afstand van anderhalve meter te bewaren.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Plan een werkplaatsafspraak

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit hygiënisch?

Close

De auto die u meekrijgt als vervangend vervoer wordt vooraf door ons gedesinfecteerd.

Kan ik mijn auto nog steeds langsbrengen voor onderhoud, reparatie, schadeherstel of een bandenwissel?

Close

Indien u geen gezondheidsklachten (richtlijnen RIVM) heeft, bent u van harte welkom om uw auto langs te brengen. We nemen alle voorzorgsmaatregelen in acht om uw auto op een hygiënische manier te behandelen.

Heeft u nog geen afspraak, plan deze dan makkelijk en snel online:

Naar de werkplaatsplanner

Kan ik mijn bestaande afspraak verplaatsen?

Close

Kunt of wilt u niet naar onze vestiging komen, dan is het uiteraard mogelijk om uw afspraak te verplaatsen.

Neem contact met ons op, dan maken we samen een nieuwe afspraak:

Via ons contactformulier


Telefonisch

Wat kan ik doen om de luchtkwaliteit in mijn auto gezond te houden?

Close

Hygiëne en een gezonde luchtkwaliteit in uw auto zijn erg belangrijk.

Om het binnenklimaat in uw auto uw auto fris en gezond te houden is het belangrijk uw airco regelmatig te laten checken. Regelmatig onderhoud aan de airco en het tijdig vervangen van het filter voorkomen de ongebreidelde groei en verspreiding van bacteriën en schimmels. We raden u aan 1x per jaar de airco te laten controleren. Ook is een controle aan te bevelen als u last heeft van een onfrisse lucht in de auto.

Plan uw aircocheck

.