Update 19 december 2021

Onze aangepaste dienstverlening

Onze werkplaatsen zijn open, onze showrooms gesloten

Het demissionaire kabinet heeft tijdens de laatste persconferentie bekend gemaakt dat de gedeeltelijke lock down omgezet wordt in een harde lock down. Dit heeft als gevolg dat wij onze showrooms vanaf zondag 19 december vanaf 05:00 uur, t/m in ieder geval 14 januari 2022 moeten sluiten.

Het gevolg van deze situatie is dat u tijdelijk niet meer naar onze showrooms kunt komen voor het bewonderen en kopen van een auto. Dit vinden wij erg vervelend, maar wij nemen uw en onze gezondheid uiterst serieus. Om garant te staan voor uw mobiliteit zijn onze werkplaatsen voor u geopend*.




Werkplaatsafspraak maken

*Onze werkplaatsen worden door de overheid aangemerkt als 'essentiële dienstverlening'. Daarom kunnen we u tot 18.00 uur in onze werkplaatsrecepties ontvangen. Zo blijft u in de gelegenheid uw auto op te halen of te brengen.

Bekijk het filmpje hierboven voor een impressie hoe Nefkens u in deze tijd het best van dienst kan zijn. Wij zijn er immers voor u!

Update 14 januari 2022

Onze actuele maatregelen

U vertrouwt op ons voor uw mobiliteit. Zeker nu realiseren we ons hoe belangrijk het is dat wij uw mobiliteit kunnen garanderen.

Graag informeren wij u over onze dienstverlening en voorzorgsmaatregelen:

  • Onze showrooms zijn geopend tot 17.00 uur. U bent van harte welkom!
  • Onze werkplaatsen zijn geopend tot 18.00 uur voor o.a. APK, onderhoud, reparatie en schadeherstel.
  • Online ook goed bereikbaar!
  • Wij verzoeken vriendelijk u een mondkapje te dragen tijdens uw bezoek aan onze showrooms.
  • In onze showrooms kunt u veilig op 1,5 meter rondkijken en al uw vragen stellen.

Bekijk onze online showroom


Nefkens mondkapje mondmaker richtlijnen RIVM hygiëne

Wij volgen richtlijnen RIVM

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder meer in dat we alle maatregelen nemen om 1,5 meter afstand te bewaren, onderling en met u. In al onze vestigingen/werkplaatsen hebben we extra aandacht voor hygiëneprocedures. Wij wassen geregeld onze handen, maken gebruik van plastic handschoenen en zorgen ervoor dat onder meer balies, pinapparaten, deurklinken en toiletten veelvuldig worden schoongemaakt.

In deze tijd begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat Nefkens alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. We houden gepaste afstand en nemen alle mogelijke hygiënemaatregelen, zoals het dragen van een mondkapje. We verzoeken u vriendelijk hetzelfde te doen. Hartelijk dank voor uw begrip!

Ook als we aan uw auto werken, nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur-, stoel- en pookhoezen en desinfecterende middelen.


Ons verkoopteam staat ook online voor u klaar

Onze verkoopadviseurs zijn online bereikbaar en willen u graag helpen bij al uw vragen over een nieuwe of gebruikte auto.

Ons volledig aanbod nieuwe auto’s en occasions vindt u op deze website. U kunt makkelijk contact met ons opnemen via de buttons bij de voorraadauto’s. Heeft u vragen over een bepaalde auto, dan kunt onder meer een videogesprek met onze showroom aanvragen. We laten u graag de details van de auto van uw keuze zien.

Ook vindt u onze contactgegevens hier op een rijtje. Verder kunt u gebruikmaken van de chatfunctie op deze website; die vindt u op de autovoorraad-pagina's in de rechterhoek beneden in de balk ‘Start een chat’.

Neem contact met ons op

Werkplaats beschikbaar voor reparatie, onderhoud en bandenwissel

Onze werkplaatsen zijn geopend volgens de reguliere openingstijden. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud professioneel uit te voeren.

Als we aan uw auto werken, nemen we alle mogelijke hygiënemaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en gebruiken desinfecterende middelen.

Via onderstaande knop maakt u makkelijk en direct een afspraak voor bijvoorbeeld APK, een onderhoudsbeurt of een aircocheck.


Werkplaatsafspraak maken


Hygiënemaatregelen in de werkplaats
Hygiënemaatregelen in de werkplaats
Bandenwissel
Bandenwissel

Click and Collect

Tijdens de periode van de sluiting van onze showrooms, die tot minstens 14 januari 2022 duurt kunt u gebruik maken van Click and Collect. Dit houdt in dat u online of telefonisch bestellingen kunt plaatsen die u vervolgens veilig buiten bij ons kunt ophalen. Hierbij kunt u in het afgesproken tijdvak uw bestelling ophalen. Het ophalen van uw bestelling kan uiterlijk tot 17:00 uur. Dit maakt het volgende mogelijk:

  • Onderdelen en accessoires
    U kunt uw bestelde onderdelen en accessoires bij onze vestigingen afhalen. Deze zullen buiten de vestiging aan u overhandigd worden.
  • Aflevering van uw nieuwe auto
    Is uw auto klaar voor aflevering? Gefeliciteerd! Dan kunt u uw nieuwe auto bij een van onze vestigingen buiten in ontvangst nemen.
  • Proefrijden
    Heeft u een proefritafspraak? Deze kan gewoon doorgaan! De auto zal buiten op het terrein van de afgesproken vestiging aan u overhandigd worden. Na de proefrit zal deze dan ook buiten weer door ons in ontvangst genomen worden.

In deze tijd begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat Nefkens alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. We houden gepaste afstand en nemen alle mogelijke hygiënemaatregelen, zoals het dragen van een mondkapje. We verzoeken u vriendelijk hetzelfde te doen. Hartelijk dank voor uw begrip!

AANKOOP VAN EEN AUTO

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en wijzigingen in deze periode?

Close

Nieuws en wijzigingen communiceren we via de sectie 'Nieuws' op deze website.

Verder kunt u nieuws volgen via onze sociale kanalen: Facebook, Instagram en Linkedin.

Naar sectie nieuws

Ja, dit is mogelijk vanuit huis. We brengen de auto van uw keuze graag langs.

We willen graag aanstippen dat we extra maatregelen hierbij in acht nemen;

  • De documenten die nodig zijn (rijbewijs, proefritformulier) worden geregistreerd zonder fysiek contact.
  • De auto wordt gedesinfecteerd voorafgaand aan de proefrit.
  • We desinfecteren de autosleutel voor en na de proefrit.
  • De verkoopadviseur kan niet met u meerijden tijdens de proefrit.
  • Verstrekken van uitleg over de auto doen we buiten de auto en op gepaste afstand.

Naar de online showroom

Ik wil mijn auto inruilen of verkopen aan jullie. Kan ik deze laten taxeren?

Close

Ja, dat is mogelijk. We vragen u een aantal duidelijke foto's te nemen. Op basis daarvan kunnen we u snel een passend inruilvoorstel of bod doen.

Vraag een taxatie aan

APK, ONDERHOUD, REPARATIE & SCHADEHERSTEL

Close

Uiteraard zijn er andere mogelijkheden; we kunnen de auto bijvoorbeeld bij u thuis langsbrengen.

Kunt of wilt u niet naar onze showroom komen, neem dan contact met ons op. We bespreken graag de mogelijkheden.

Neem contact met ons op

Kan ik op korte termijn in jullie werkplaats terecht?

Close

Onze werkplaatsen zijn geopend. Hier (vestigingsdetails) vindt u onze openingstijden per vestiging.

U kunt terecht voor onderhoud, reparatie, APK en schadeherstel. We hebben veel ruimte in onze werkplaatsagenda en kunnen u snel helpen.

In onze online afspraakplanner kunt u direct onze beschikbaarheid zien en een afspraak maken:

Afspraakplanner

Ik heb gehoord dat er een kwaliteitsverbeteringsactie (terugroepactie) voor mijn auto geldt. Moet ik een afspraak maken?

Close

Ja, dit is zeer aan te bevelen. Zeker als het om een veiligheidsactie gaat. 

Maak direct uw afspraak

Ik ben te laat ben voor het fabrieksvoorgeschreven onderhoud. Verlies ik dan mijn fabrieksgarantie?

Close

Als u door deze bijzondere omstandigheden niet in de gelegenheid bent om het door de fabriek voorgeschreven onderhoud te laten uitvoeren, geldt een extra tolerantie van 3 maanden OF 3000 kilometer (wat als eerste voorkomt). 

Dit geldt echter niet voor APK. Hiervoor blijft de APK-datum van het RDW geldig.

Maak uw afspraak voor APK of fabrieksvoorgeschreven onderhoud

Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie bij onderhoud of reparatie?

Close
  • Uw autosleutel wordt gedesinfecteerd voor en na gebruik in de werkplaats of opgeborgen in een afsluitbaar plastic zakje.
  • Uw auto wordt in de werkplaats voorzien van beschermende materialen, zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.
  • We nemen niet plaats bij u in de auto.
  • Onze medewerkers pauzeren in kleine groepen en houden gepaste afstand van elkaar.
  • We verzoeken u zo veel mogelijk alleen naar onze vestiging te komen.
  • We vragen u om digitaal te betalen indien mogelijk.

Kan ik wachten tijdens werkzaamheden aan mijn auto?

Close

Indien mogelijk verzoeken we u vriendelijk buiten onze vestiging te wachten. We begrijpen dat dit echter niet altijd mogelijk is. U kunt dan in onze vestiging terecht. We vragen u om zo veel mogelijk alleen te komen en de vereiste afstand van anderhalve meter te bewaren.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Plan een werkplaatsafspraak

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit hygiënisch?

Close

De auto die u meekrijgt als vervangend vervoer wordt vooraf door ons gedesinfecteerd.

Kan ik mijn auto nog steeds langsbrengen voor onderhoud, reparatie, schadeherstel of een bandenwissel?

Close

Indien u geen gezondheidsklachten (richtlijnen RIVM) heeft, bent u van harte welkom om uw auto langs te brengen. We nemen alle voorzorgsmaatregelen in acht om uw auto op een hygiënische manier te behandelen.

Heeft u nog geen afspraak, plan deze dan makkelijk en snel online:

Naar de werkplaatsplanner

Kan ik mijn bestaande afspraak verplaatsen?

Close

Kunt of wilt u niet naar onze vestiging komen, dan is het uiteraard mogelijk om uw afspraak te verplaatsen.

Neem contact met ons op, dan maken we samen een nieuwe afspraak:

Via ons contactformulier


Telefonisch

Wat kan ik doen om de luchtkwaliteit in mijn auto gezond te houden?

Close

Hygiëne en een gezonde luchtkwaliteit in uw auto zijn erg belangrijk.

Om het binnenklimaat in uw auto uw auto fris en gezond te houden is het belangrijk uw airco regelmatig te laten checken. Regelmatig onderhoud aan de airco en het tijdig vervangen van het filter voorkomen de ongebreidelde groei en verspreiding van bacteriën en schimmels. We raden u aan 1x per jaar de airco te laten controleren. Ook is een controle aan te bevelen als u last heeft van een onfrisse lucht in de auto.

Plan uw aircocheck


.